There was an error in this gadget

Tuesday, March 31, 2009

onie serabut haha...jgn mara...

kali ini aku nak memperkatakan tentang seni lagi........haha........setelah beberapa lama aku tidak berkencimpung dalam satu benda seni nih....agak terkial-kial juga aku.........

baru-baru ini aku dan membe serumah aku kluar overnight di Teluk Cempedak...kitorang keluar selepas dipaksa untuk keluar dengan syarat belanja KFC....alhamdulillah dapat makan KFC juga walau dah lama....hehe...sebelum tu kami lepak melihat sebuah band buat busking....sedap juga suara si perempuan tu...mmm....melilau....dan melihat beberapa orang pelukis jalanan dan salah seorang nya aku kenal pasti bahawa rakan en.Ifhamuddin dan ada kaitan dengan kumpulan rajawali....mmmmm......

Pastu....kami bergerak ke gerai shisha....mmm....pastu bdak pempuan datang....aku plak rasa nak pg tandas....sementelah plak Capeq ajak.....aku follow je....


dalam keadaan melayan perasaan nak pg tandas aku terkezut besar....wah ade orang meluncur angin........

setelah minum air dan habis kan air kami semua pgi ambil gamba peluncur2 angin....mmmm...........best gak............

dan aku tak dapat menahan perasaan untuk meluncur angin lagi setelah melihat berpuluh orang meluncur angin ketika itu.....dan aku tersilap langkah kerana beberapa kejadian pada hari itu mungkin memalukan pihak kami( fotographer).... mmmm....ntah la....aku memang tak tahu ape2....


pepehal pun kita lupakan soal tuh.....aku nak berkata tentang meluncur angin......pada aku meluncur angin adalah suatu benda seni yang sukar untuk dipelajari....mmmm.......satu-satu skill orang yang berbeza tetap tidak akan same....ada trick yang cantik dan tidak walau pun trick same dibuat....seperti lukisan,meluncur angin ada stail masing-masing dan tetap tidak akan same.....

perasaan meluncur angin (setelah beberapa lama meluncur) ketika meluncur angin di udara untuk beberapa anak tangga adalah begini: ketika anda meluncur diatas kepala anda akan memikirkan impak kepada anda apabila telah terbang diudara dan jatuh kebeberapa ank tangga dibawah........mmmmmmmmmmm

namun ketika MELAYANG di udara......kepala anda kosong...........mmmmmmmmmm..... dan keadaan sekeliling kembali berbunyi setelah anda berada dibawah...mmmmm


nak tambah sket lagi....mmmm......skate ni bagi aku adalah simbol kepada kehidupan....perjalanan yang ada halangan.......dan skate plak meluncur dengan merentasi obstacle....mmmmm

1 comment:

  1. hi man thank u for follow my blog....and compliment for your sketch....i see nice work!!!!!

    good luck from italy!

    ReplyDelete