Thursday, July 9, 2009

sifat seni: seirama

entri kali ni pun hanya pendapat aku.sifat seni itu seirama...kenapa aku berkata demikian...selama sebulan lebih aku or student ipt cuti.....so aku just lepak kat umah...but still tolong mak aku ape2 yang patot...dalam pada tu aku ade study n dalami sket pasal scaling guitar...salah satu intrument music ...pada aku maksud kebolehan bermain instrument ialah kepekaan pada bunyi pada sesuatu instrument...tu je kot...seirama?yang aku maksudkan seirama ialah scaling atau goreng gitar ibarat strokes dalam lukisan... tune gitar boleh disamakan dengan ton warna...bagaimana dengan tarian, atau novel or cerpen yang mempunyai bahasa yang berbunga-bunga dan dan boleh diandai sama dengan strokes,or silat yang mempunyai bunga...pergerakan silat yang berbunga-bunga... so pada aku bende-bende seni termasuk musik,lukisan,novel mempunyai sifat yang seirama...

No comments:

Post a Comment